daagjes vrij

4 februari 2020 - Langley Township, Canada

Op donderdag heb ik lekker uitgeslapen, ik voelde me niet zo goed en na die dagen werken had ik toch wat last van de jetlag. Daarna ben ik met Nadine en de honden boodschappen gaan doen, de bergen bekeken (echt heel mooi!) En gaan wandelen door het park met de honden.

S'avonds help ik altijd op de boerderij met de paarden, kippen, eenden, katten en honden

Vrijdag zijn we naar Vancouver gegaan, het regende onwijs hard maar alsnog veel van de stad kunnen zien. En bij vrienden van Rob en Nadine langs geweest (die hadden een tweeling gekregen)

Zaterdag heb ik s'ochtends in de hottub gezeten en s'avonds gewerkt in de kliniek. Ik mocht alleen heen en terug rijden en dat was spannend en gaaf tegelijk!

Zondag hebben we de honden getrimd, uitgeslapen (want ik kwam pas om 2 uur thuis) en naar de film geweest. (Little woman)

Deze

IMG_20200201_164412IMG_20200131_185258IMG_20200130_152159_01

week werk ik 5 dagen achter elkaar. Dus dan heb ik wat minder slaap :)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anne-Jiese:
    4 februari 2020
    Hi Lisa! Zo leuk om te lezen! Omdat ik er zelf geweest ben, kan ik me er zo'n goede voorstelling van maken! Spannend he, zo'n 1e rit alleen! Over een tijdje ben je het helemaal gewend en cross je het halve land door 😄
    Ik wil ook naar die film toe! Vond je hem leuk?
    Fijn dat je een paar dagen vrij had! Nu weer aan de slag! Xxx
  2. Ivonne:
    4 februari 2020
    Hoi Liesl, leuk om weer wat te lezen van je ervaringen in het mooie Canada. Heerlijk dat je mocht rijden, dat geeft vrijheid!
    Geniet met volle teugen van dit avontuur. Veel liefs
  3. Oma:
    4 februari 2020
    Zo, dus je voelt je wel thuis in mijn tweede vaderland! Fijn hoor dat je zo'n leuke stageplek hebt Geniet er maar lekker van! Ben blij dat je wat meer hebt kunnen slapen, dan voel je je gelijk beter hè? Werk ze en geniet ze, liefs oma, xxx
  4. Anita:
    Hee liesl,
    Beetje vrij is ook wel fijn. Niet meteen de auto for a spin, meegenomen?
    Ze rijden daar toch een beetje sloom.
    Have fun. Xxx
  5. Tiny kamstra:
    6 februari 2020
    Hoi Lisa fijne om te horen dat je het zo naar je zin hebt en dat je auto nog rijden dat was wel spannend je het zijn ook van die grote auto
    Geniet er van Talisa is gisteren naar Australië vertrokken ze komt pas de 7 Februari aan in Australië en heel lange rijs
    Groetjes van opa ik wacht op je volgende verhaal liefs oma🐾❤️