Werkdagen

31 januari 2020 - Langley Township, Canada

De afgelopen dagen 8 uur of langer gewerkt in de kliniek. Daarom eigenlijk te moe en weinig tijd gehad om wat te schrijven. In de kliniek is het onwijs leuk! Heel veel aardige meiden die me veel kunnen leren en veel uitdagende situaties.

IMG_20200126_020521

Zo had ik op mijn eerste dag meteen een spoed keizersnee, een hond met heel veel bijtwonden en een kat met een beroerte.

IMG_20200127_120639

Als dierenarts assistente in Canada mag je veel meer doen dan in Nederland. Ook is dit een spoedkliniek, wat inhoud dat er geen afspraken zijn en er dus opeens dieren binnenkomen. Er was gister nog een hond die een speen (van een baby) had opgegeten en 2 puppy's die suiker

IMG_20200128_163059

kaugom hadden gegeten (hieraan konden ze overlijden) ik leer onwijs veel en Rob en Nadine zijn erg aardig. Het Engels spreken wordt ook steeds beter en ik begin zelf Engels te denken.

IMG_20200124_015409

1. Ed kamstra:
    31 januari 2020
    Ziet er super gaaf uit. Wat fijn dat je zoveel mag doen en zoveel kan leren. Zet hem op❤️
  2. Anne-Jiese:
    31 januari 2020
    Dan was het dus een extra goed idee om je stage daar te lopen! Wat zul jij lekker veel ervaring opdoen! Leuk die foto's! Heel veel plezier liefie ❤!
  3. Maaike z:
    31 januari 2020
    Super gaaff!!! Fijn dat je toch een beetje op je plek bent! Ga zo door!! Je bent nu al een topper