Laatste werk week

3 maart 2020 - Duncan, Canada

Tijd gaat onwijs snel voorbij, niet te geloven dat ik hier al bijna 6 weken zit!

In de kliniek doe ik al onwijs veel zelfstandig. Wat zorgt dat ik ook weleens veel overwerk. Er komen patiënten binnen waaraan je gehecht raakt en bijzondere dieren zoals een mockingbird! Met Rob en Nadine is het erg gezellig. Zij merken ook dat de tijd voorbij is gevlogen!

Deze week kon ik gelukkig wat meer ontspannen en slapen, want ik was kapot na vorige week.

Donderdag ben ik na werk met Nadine en 2 honden op de ferry gestapt naar Vancouver eiland. Daar hebben we in een hotelletje gezeten, naar de hondenshow geweest, de vader van Rob opgezocht en heel veel gezien! Het was erg gezellig en gaaf! Zondag middag weer met de ferry terug gegaan (dolfijnen en orka's gezien) en bij Rob en Nadine lekker kunnen ontspannen en in de hot tub gezeten :)

IMG_20200229_173552IMG_20200229_172528IMG_20200229_172527IMG_20200229_125626IMG_20200229_123515

1. Anne-Jiese:
    3 maart 2020
    Leuk dat je naar oom Bob bent geweest! Lieve man, he? Ik heb gehoord dat hij erg genoten heeft van je bezoek en dat hij Nederlands met je kon praten! Mooi is Vancouver Island he? Dat stadje met die muurschilderingen vond ik ook zo leuk. Nou, goede reis terug en tot gauw weer!!
  2. Nancy:
    3 maart 2020
    Leuk Lisa, dat je ons zo op de hoogte houdt. Erg leuk om te lezen. Geniet nog even van de laatste dagen en tot ziens. Goede terugvlucht toegewenst.
  3. Oma:
    3 maart 2020
    Wat leuk dat je ook in Chemainis bent geweest, een oude Indiaanse reglement. Mooie muurschilderingen hebben ze daar, hè. Goede reis terug liefje , xxx!
  4. Kim:
    3 maart 2020
    Hee Lisa, wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin daar hebt. Veel plezier nog en we zien je snel bij ons. Groetjes
  5. Tiny kamstra:
    4 maart 2020
    hi Lisa leuk dat je nog op Vancouver Island den geweest ik vond het daar ook erg mooi
    geniet er nog van een heel fijn vlucht terug liefs oma xxxx