Geen tijd!

28 februari 2020 - Langley Township, Canada

Maandag tot woensdag gewerkt. Zelf gereden en veel onderzoek gedaan, infuus aangelegd en veel dingen zelf doen. Ik ben erg blij dat ik het vertrouwen krijg!

Woensdag kwam er een zeemeeuw in de kliniek en omdat ik veel ervaring heb met vogels kon ik de techs helpen met vasthouden, diagnose stellen en vervolgens helaas euthanaseren (met een gebroken vleugel) ik vindt het werken met excotische dieren onwijs leuk om te doen!

Donderdag lekker vrij, ik merkte dat ik erg moe was en heb na het uitslapen gebeld met een mevrouw van school (zei wou een update over hoe het ging) Vrijdag en zaterdag avond weer naar de kliniek. Onwijs druk!

Zaterdag ochtend naar het strand geweest (en de pier) en zondag naar fort Langley geweest. Erg schattig en veel van de omgeving mogen zien :) En Zondag naar fort Langley geweest.

De week erop veel gewerkt (vooral s'avonds) dit was erg leuk omdat er op dit uur (van 17 tot 01) meer spoedgevallen binnenkwamen en ik wat overdag kon doen. Druk druk druk!!!

Veel verkend en rondgereden! Zaterdag avond met Rob naar mijn eerste ijshockey wedstrijd, heel erg leuk om te zien en 3-9 gewonnen!

Zondag nog met de familie van Rob gegeten omdat ik op bezoek was. Veel kunnen lachen en heerlijk gegeten ❤️

Snapchat-1277442729IMG_20200225_184330IMG_20200222_215350IMG_20200222_123530IMG_20200218_163125IMG_20200216_152641IMG_20200216_142800

1. Tiny kamstra:
    28 februari 2020
    Wat fijn dat het zo goed gaat een dat je zo veel dingen mag doen dat had je hier niet mogen doen geniet er nog van liefs oma
  2. Oma:
    28 februari 2020
    Jij boft toch maar met zo'n stageplek. Moet je nu hier ook nog stagelopen ? Geniet van je lastste week!! Liefs, oma
  3. Els:
    29 februari 2020
    Heel goed dat alles zo goed gaat. En dat je de laatste week nog veel interessante dingen mag doen🤙Succes.
  4. Anne-Jiese:
    29 februari 2020
    Leuk om toch weer van je te horen ondanks de drukte! Nog maar 1 week?? Wow, wat vliegt de tijd! Lief dat Rob & Nadine je deze kans hebben gegeven!