Canada 1ste dag

24 januari 2020 - Langley Township, Canada

Veel gelopen op Schiphol en gedag gezegd tegen mama, thootje en papa (die uiteindelijk toch nog langs kwam!) Wat ik wel even slikken vond❤️ de eerste vlucht ging heel relaxed, in Edmonton (Canada) lag onwijs veel sneeuw. Dus snel overgestapt naar het vliegtuig voor Vancouver. Helaas gaf die vlucht veel stress (kwa tijd) maar heb ik nieuwe mensen leren kennen en met hun gevlogen! Rob kwam me ophalen en na veel lachen en lekker spul (ei) eten. Hebben we met de diertjes geknuffeld en de paarden binnen gezet. Ik ben nog niet zo moe als ik had verwacht maar toch maar vroeg slapen. Zaterdag ga ik al een avond meedraaien met de kliniek namelijk! En daarnaast met Rob en Nadine leuk activiteiten bedacht😊

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ed kamstra:
    31 januari 2020
    Lieve Lisa, wat leuk om te lezen. Heel veel succes en plezier
  2. Pappa:
    31 januari 2020
    Wat leuk om jouw reisblog te volgen en mee te leven met je mooie avontuur, Lisa!
    We missen je al van hier tot aan de maan en weer terug, maar wat vliegt de tijd, dus geniet maar lekker!
  3. Marianne Bark:
    31 januari 2020
    Geniet van je avontuur, Lisa!
    Lieve groetjes van je Buuf Marianne
  4. Lucinda:
    Super leuk Lisa!! Geniet er van xx
  5. Helen Busker:
    31 januari 2020
    Wat een avontuur zeg. Heel veel plezier.xx
  6. Oma:
    31 januari 2020
    Wat leuk, Lisa, zo'n reisblog! Dat was dus je eerste dag. Heb gehoord dat je al meteen vijf puppies ter wereld mocht helpen, wie, spannend hoor! Reuze benieuwd naar de rest!! Knuffel, xxxx
  7. Anita:
    31 januari 2020
    Heerlijk op avontuur, vol met nieuwe mensen en belevenissen. Neem het allemaal in je op! Het is mooie bagage voor het leven. Genieten!
    Nana
  8. Chloe:
    Lieve lisa
    Leuk om te lezen over nieuwe avontuur. Ik hou liefde je kleine blogje bij. Fijn dat zo naar je zin hebt . Ik mis wel heel erg werk .
  9. Ed kamstra:
    31 januari 2020
    dag schatje ik vind het wel stoer dat je zo alleen naar canada durft te reizen zou oma ook moeten doen hoop dat je veel plesier heb daar . eddy kamstraxxxxxxxxxxxxx.
  10. Nancy:
    2 februari 2020
    Leuk Lisa om je blog te lezen. Veel plezier nog daar.